WYPŁYŃ NA SZEROKIE WODY!

WYPŁYŃ NA SZEROKIE WODY!

Tu mogą się pojawić Twoje Reklamy! Wybrani partnerzy reklamowi Google.

Moje doświadczenie obejmuje także prowadzenie i zarzadzanie kampaniami reklamowymi Google Ads nieprzerwanie od 2011 rok. Jest to jedna z usług, którą mogę wyświadczyć w ramach kompleksowego zarządzania marką witryny w Internecie. Google Ads to najszerszy internetowy kanał reklamowy, umożliwiający wiele rodzajów promocji w niezliczonej liczbie miejsc. Kanałem tym, można dotrzeć do klienta nie tylko reklamą na liście wyników wyszukiwania Google, ale także reklamami na tysiącach witryn partnerskich. Mogą one przyjąć formę prostych reklam tekstowych, reklam displayowych ( graficznych), reklam video w serwisie YouTube czy reklam produktowych, które wyświetlają cenę i odsyłają klienta bezpośrednio na stronę produktu.

Narzędzie to daje nieograniczone możliwości właściwego targetowania odbiorców, a więc trafiania z reklamą w tą grupę użytkowników, która z największą dozą prawdopodobieństwa będzie zainteresowana zakupem konkretnego produktu lub usługi. Prowadzenie kampanii Google Ads obejmuje nie tylko stworzenie poszczególnych reklam, ale także zbudowanie pełnej struktury kampanii, ustalenie fraz kluczowych, budżetu, miejsc wyświetlania reklam i jej ciągłą optymalizację. Jest to najważniejszy aspekt kampanii. Zaniedbanie tej czynności może powodować złe wydatkowanie budżetu, dlatego też przykładam szczególną uwagę do regularnej oceny skuteczności kampanii, którymi zarządzam. 

Przykładowe lokacje reklamy

Sieć wyszukiwania Google

Reklamy w YouTube

Reklamy graficzne

Reklamy zakupowe

CO ZROBIĘ?

Wspólnie ustalimy cel kampanii. Przedstawię Ci dodatkowo symulację efektywności budżetu, ocenę konkurencji, ocenę branży.

Jest to jeden z najważniejszych aspektów. Przy pomocy narzędzi Google, zasugeruję Ci frazy, pod którymi powinny wyświetlać się Twoje reklamy. W ramach tych czynności dodatkowo  ustalę strategię kierowania reklam na wybrane frazy oraz metodą dopasowania fraz do zapytań użytkowników.

Google Ads oferuje mnóstwo możliwości reklam. Od tekstowych reklam w wynikach wyszukiwania czy w sieci reklamowej, poprzez reklamy produktowe, graficzne, aż po reklamy video w serwisie YouTube. 
Wybór form reklamy zależy od rodzaju oferowanych przez Ciebie usług i produktów oraz od budżetu, którym dysponujemy.

W ramach opracowania kampanii zbuduję strukturę całego Twojego konta, z podziałem na kampanię, grupy reklam oraz reklamy. Z uwzględnieniem Twoich potrzeb wybiorę odpowiednie miejsca docelowe emisji reklam, miejscowości do których chcesz dotrzeć, określę strategię ustalania stawek,  harmonogram emisji reklam oraz rozszerzenia reklam.   

Określę docelową grupę odbiorców, na których nam zależy. Będą to osoby potencjalnie najbardziej zainteresowane Twoimi produktami i usługami. Wyboru dokonamy na podstawie tego kim są te osoby, jakie są ich zainteresowania, wiek, płeć, miejsce zamieszkania, a także na podstawie tego co planują w najbliższej przyszłości. 

Stworzę nagłówki reklamowe i treści reklam, które wyświetlać się będą odbiorcom. Będą tak zbudowane aby osiągnąć jak najwyższe wyniki jakości.

Jest to najważniejszy aspekt, który musi być spełniony, aby kampania odniosła sukces.

Celem stałej optymalizacji jest także kontrola wydatkowanego budżetu. Jest to najważniejszy aspekt prowadzenia kampanii w Google Ads. Od skuteczności tych działań zależy to jaki ruch wygenerujemy z danego budżetu i czy budżet ten nie będzie przepalany.

W ramach tych działań dokonam analizy skuteczności, oceny wyników jakości, analizy parametrów CPC, CTR, redagowania listy wykluczających fraz kluczowych i analizy udziału kampanii w wynikach wyszukiwania względem reklam firm  konkurencyjnych.

SEO czy Google Ads?

Dlaczego Google Ads?

SEO

Google Ads

Co jest lepsze? Google Ads czy SEO? Tak naprawdę nie ma na to pytanie odpowiedzi. Sukces odniesie ta witryna, która będzie miała zaawansowaną promocję pierwszą jak i drugą metodą. Google Ads i SEO mają wspólne cele: zwiększenie ruchu w witrynie, zwiększenie jej rozpoznawalności i wzrost sprzedaży. Jednak osiągają te cele w różny sposób uzupełniając się wzajemnie.  Google Ads sprawdzi się gdy zależy nam na szybkim wypromowaniu treści witryny lub pojedynczych produktów pod konkretnymi frazami. SEO służy do długofalowego budowania widoczności całej witryny głównie pod głównymi frazami dla konkretnej branży. 

Cennik usług Google Ads

Pakiet MICRO

Sugerowany budżet od 900 zł miesięcznie
10 % budżetu nie mniej niż 300 zł netto za miesiąc
  • Max. 2 kampanie i 7 grup reklam
  • Zbudowanie struktury
  • Wybór fraz kluczowych
  • Stworzenie Contentu
  • Optymalizacja
  • Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania
  • Reklamy tekstowe u partnerów Google
  • Reklamy remarketingowe
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy produktowe
  • Reklamy video na YouTube

Pakiet STANDARD

Sugerowany budżet od 4000 zł miesięcznie
9 % budżetu nie mniej niż 500 zł netto za miesiąc
  • Max. 5 kampanie i 15 grup reklam
  • Zbudowanie struktury
  • Wybór fraz kluczowych
  • Stworzenie Contentu
  • Optymalizacja
  • Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania
  • Reklamy tekstowe u partnerów Google
  • Reklamy remarketingowe
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy produktowe
  • Reklamy video na YouTube

Pakiet PRO

Sugerowany budżet od 7000 zł miesięcznie
8% budżetu nie mniej niż 950 zł netto za miesiąc
  • Bez Ograniczeń
  • Zbudowanie struktury
  • Wybór fraz kluczowych
  • Stworzenie Contentu
  • Optymalizacja
  • Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania
  • Reklamy tekstowe u partnerów Google
  • Reklamy remarketingowe
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy produktowe
  • Reklamy video na YouTube