od 2013 r.

Duże doświadczenie we wszystkich typach kampanii

od 2014 r.

Link building, Content marketing, Optymalizacja

od 2014 r.

Jednorazowo ok. 1500 SKU

od 2019 r.

Grafiki reklamowe

od 2018 r.

W pełnym zakresie

od 2019 r.

W zakresie bieżącego zarządzania witryną

od 2016 r.

Każdy typ witryny, w tym witryny sprzedażowe

od 2016 r.

Praca wyłącznie na wersji PRO

od 2013 r.

Grafiki reklamowe

od 2019 r.

od 2019 r.

Moja znajomość programów

Hej,

Nazywam się Adam Antoniak. Z wykształcenia jestem licencjonowanym przez Ministra Infrastruktury pośrednikiem w obrocie nieruchomościami.

Jednak jak widać nie do końca pracuję w wyuczonym zawodzie 🙂

Moją karierę zawodową zacząłem od współpracy z jedną z gazet, która obecnie jest członkiem grupy Polska Press, jako specjalista działu nieruchomości.

W międzyczasie nawiązałem współpracę z dużym przedsiębiorstwem branży motoryzacyjnej, w którym z początku dorywczo, zajmowałem się marketingiem internetowym. Nasza współpraca się zacieśniła do takiego stopnia, że otrzymałem tam stałe zatrudnienie jako Marketing Manager w kwietnie 2013 roku. W ramach swoich obowiązków zajmowałem się budowaniem wizerunku nowej marki, zwiększaniem ilości sprzedaży marki już istniejącej oraz poszukiwaniem nowych kanałów marketingowych. W tym celu nawiązywałem kontakty biznesowe z firmami świadczącymi usługi marketingowe: firmami poligraficznymi, wydawcami reklam oraz agencjami zajmującymi się marketingiem internetowym w zakresie SEO.  Od początku samodzielnie zajmowałem się prowadzeniem Kampanii Google Ads (wtedy jeszcze Google Adwords). Czynię to nieprzerwanie od tamtego czasu. 

W związku z tym, że należę do grupy ambitnych samouków, których napędza pasja i zamiłowanie do tego co robią, w 2016 roku  postanowiłem zostać przedsiębiorcą i zbudować swoją firmę. Prowadząc własny biznes wykorzystywałem nabyte umiejętności, stale podnosząc sobie poprzeczkę, szukając nowych kreatywnych i efektywnych rozwiązań w zakresie SEO dla swojej firmy. Dzisiaj posiadam 4 własne marki, zbudowane od podstaw przeze mnie: Centrumbetonuarchitektonicznego.pl, Centrumimpregnacji.pl, Centrumfarb.pl i Centrumuslugczyszczenia.pl.  Samodzielnie nawiązywałem kontakty biznesowe z partnerami, stworzyłem strony internetowe, zbudowałem pełen content, tworzyłem grafiki, a nawet zajmowałem  się nagrywaniem i obróbką filmów w zbudowanym studiu nagraniowym. Każda z tych marek z roku na rok notuje coraz większe obroty i jest stale rozwijana przez moją żonę oraz przeze mnie. 

Kwestie SEO początkowo zostały zlecone przez nas firmom zewnętrznym. Jednak 2 letnia współpraca pokazała, że większe efekty przynoszą działania, które sam wykonywałem więc z czasem pozycjonowaniem stron zająłem się osobiście. Wyznaję zasadę wyłącznie wartościowego SEO, opartego na optymalizacji, budowaniu solidnego contentu i mądrego tworzenia zaplecza linkowego, bazującego na jakości i treści, a nie na ilości i automatyzacji.

Po pewnym czasie zacząłem otrzymywać zaproszenia od osób znających moje umiejętności, abym wykonał na ich rzecz stronę internetową, poprowadził jej SEO oraz kampanię Google Ads.

Dzięki nieprzerwanej od 2013 roku pracy w zakresie: budowania wizerunku marki, prowadzenia działań SEO, prowadzenia i optymalizacji kampanii Google Ads, tworzenia grafik i materiałów reklamowych, tworzenia contentu SEO oraz korzystania z zewnętrznych oprogramowań do oceny efektywności działań marketingowych, dzisiaj mogę się nazwać specjalistą- pasjonatem w zakresie wizerunku i działań SEM.

  • Moje wady? 

Dużo pracuję.

  • Czy to lubię?

No pewnie!

Osiągnąłeś sukces w swojej dziedzinie, gdy nie wiesz, czy to, co robisz, to praca czy zabawa.

Waren Beatty

Odbyte kursy podnoszące wiedzę z zakresu:

Umiejętności udoskonalane za sprawą doświadczenia zawodowego