S piszemy się w tym!

Nie każdy ma lekkie pióro. My mamy!

Copywriting, podobnie jak pozostała cześć naszej oferty, sprawia nam ogromną frajdę. Stworzenie contentu na witrynę czy bloga, napisanie artykuł lub reklamy, w tych kwestiach możemy Ci pomóc. Tworząc unikatowe treści na potrzeby otrzymanych zleceń, zawsze staramy się brać pod uwagę także te czynniki, które są korzystne z punktu widzenia SEO. Wplatamy te mechanizmy w treść, aby wespół z merytoryką, stworzyły solidne wsparcie SEO i użyteczny content dla czytelnika. 

Tym co przede wszystkim liczy się dla nas to unikatowość treści oraz jej użyteczność. Nie zrealizujemy tych aspektów bez solidnego przygotowania i analizy Twojej branży. Na warsztat możemy wziąć napisanie tekstu z każdej działalności, jednak stworzenie wartościowych treści może w niektórych przypadkach kosztować nas więcej pracy. 

Co możemy napisać?

To tylko trochę liter. Stworzymy z nich coś fajnego.

CECHY DOBREGO SEO TEKSTU

Nie stosujemy techniki kopiuj wklei. Wiemy jak ważny jest aspekt unikatowości dla algorytmu Google dla pozycjonowania naturalnego. Użytkownikowi również przyjemniej jest zapoznać się z tekstem napisanym z pasją i zaangażowaniem, niż tym napisanym techniką kopiuj-wklej.

Tekst nie może być o niczym. Musi zawierać w sobie odpowiedzi na pytania stawiane przez użytkowników. Taki tekst nie tylko przykuje uwagę, ale także pozytywnie wpłynie na jakość witryny ocenianą przez algorytm Google. 

Teksty specjalistyczne wymagają od nas solidnego przygotowania. Bazujemy wówczas na materiałach dostarczonych przez klienta lub korzystamy z własnych źródeł. Wszystko po to, aby nawet teksty specjalistyczne były przygotowane w oparciu o fachową widzę i sprawdzone źródła.

Dobry tekst SEO powinien w strategicznie obranych miejscach zawierać w sobie frazy kluczowe, pod którymi ma być wyświetlana wraz z wyrażeniami poszukiwanymi przez użytkowników. Liczba tych fraz powinna być odpowiednio dostosowana do długości tekstu.

Strategia wyboru fraz poprzedzająca pisanie tekstu jest bardzo ważna. Przeprowadzamy ją w oparciu o specjalistyczne narzędzia marketingowe. 

Tekst SEO w kluczowych miejscach powinien zawierać linki do innych witryn zawierających wartościowych treści oraz do podstron wewnątrz naszej witryny.  W dużym skrócie, ma to na celu wskazanie algorytmowi, że nasza witryna jest ważnym elementem w całym złożonym systemie w sieci wyszukiwania treści w Internecie.

Stworzenie przyciągającej uwagę treści, poprawnej merytorycznie, zaangażuje czytelnika i skłoni go do dłuższego pozostania na stronie. Jest to kluczowy element, aby tekst miał szansę zwiększyć prawdopodobieństwo interakcji czytelnika z witryną.

Odpowiednie zhierarchizowanie treści to wartość dodana nie tylko z punktu widzenia ergonomiczności odbioru tekstu, ale także ze względu na ocenę tekstu przez roboty Google. Każdy tekst jest przez nas uszeregowany pod kątem struktury nagłówków.

Tworząc teksty uwzględniamy także takie elementy jak wyliczenia, punktory i pogrubienia. One również wpływają na poprawę odbioru naszego contentu.

Dlaczego dobry tekst SEO jest ważny?

Wpływa na wyższe pozycję w wyszukiwaniach

Google to wyszukiwarka treści. Promuje zatem te witryny, które posiadają unikatowy, dobrze napisany pod kątem SEO tekst, który odpowiada na pytania zadawane przez użytkowników.

Utrzymuje uwagę użytkowników

Należy pamiętać, że ostatecznym użytkownikiem naszej witryny nie jest algorytm, tylko człowiek. Dobry tekst SEO powinien nie tylko odpowiedzieć na jego pytanie, ale także utrzymać jego uwagę.

Zwiększa współczynnik konwersji

Utrzymanie uwagi użytkownika i zainteresowanie go treścią, nie tylko poprawi wiarygodność marki w jego oczach, ale przede wszystkim skłoni go do dokonania zakupu lub skorzystania z usług. Dobry content zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia konwersji.

Zwiększa zyski

Wpływ tekstu na darmową poprawę widoczności w Google oraz zwiększenie konwersji ostatecznie skutkować będzie zwiększeniem dochodu.